Vse informacije o nas


›› O nas

›› Zakaj uporabljati storitve agencije To Islands Travel?

›› Splošni pogoji poslovanja agencije To Islands Travel

O nas

Hrvaska apartmaji hoteli je portal v lasti turistične agencije To IslandTravel d.o.o., ki opravlja rezervacijsko službo v imenu najemodajalca, ki oglašujejo in prodajajo svoje namestitvene kapacitete. To Islands Travel je ustanovljen leta 2004, in imamo dolgoročno izkušnjo v izposojevanju zasebne namestitve, charter plovil in hotelskih kapacitetov na Hrvaškem. V ponudbi imamo več kot 8500 namestitvenih enot, 3600 charter plovil ter številne hotelske kapacitete. Vsako leto na tisoče gostov rezervira preko naše agencije, in zato smo ena od največjih agencij na Hrvaškem. Leta 2012 smo od vodilnega časopisa uvrščeni med 100 najbolj zanesljivih poslovnih partnerjev na Hrvaškem . REZERVACIJE REALIZIRANE PREKO TO ISLAND TRAVEL SO POPOLNOMA VARNE.

Podatki o podjetju so:
To Islands Travel d.o.o. potniška agencija, HRVAŠKA
Poslovalnica: Ruđera Boškovića 7, 21000 Split, OIB/VAT: HR95019415219, ID. CODE: HR-AB-21-060226108
Številka računa:
EVROPSKA UNIJA - SEPA: AT452011182437944000, SWIFT/BIC CODE: GIBAATWWXXX, ERSTE BANK DER OESTERREICHISCHEN SPARKASSEN AG- Graben 21, 1010 Wiedeń

HRVAŠKA: HR8723400091510357533 u PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d.
SWIFT: PBZGHR2X


Trgovsko sodišče v Splitu Tt-06/3003-4, MBS 060226108
Osnovni kapital 760.000,00 Hrk, vplačano v celoti. Član uprave: Ivica Sinovčić

Zakaj uporabljati storitve agencije To Islands Travel?

  1. To Islands Travel zastopa samo objekte, ki so preverjeni in kategorizirani od strani pooblaščenih hrvaških uradov za turizem ter posedujejo dovoljenje za delo. Z vsemi najemodajalci smo podpisali neposredne pogodbe. Podatki o objektih in namestitvenih enotah in slike so podrobni in proverjeni. Lokacija objektov je natančno predstavljena na zemljevidu.
  2. To Islands Travel ponuja celovito storitev in odgovore na vsa vaša vprašanja. Pomagamo našim gostom pri reševanju vseh težav, s katerimi se srečujejo v času njihovega bivanja na Hrvaškem. Lahko nam zastavite vsako vprašanje o nastanitvi ali destinaciji – poskušali bomo odgovoriti na vsa.

  3. Posebne cene, first minute, last minute. Najemodajalci pogosto izvajajo akcije, da bi popolnili razpoložljive datume, in mi vas bomo po poizvedbi obvestili, ali obstaja določeni popust na ceno.

  4. Prilagodljivo plačevanje. Za vašo rezervacijo lahko plačate le akontacijo preko To Island Travel in preostali denar plačate neposredno v hotelu. Plačate na bančni račun, ki je v SEPA sistemu (ni dragih prenosa denarja) ali preko on-line plačevanja s kreditno kartico na varnostni povezavi.

  5. Voucher (vavčer) kot uradni dokument vaše rezervacije boste prejeli takoj po prejemu plačila preko e-pošte.

  6. Največji portali za namestitev so naši partnerji ! Našo ponudbo lahko vidite na spletni strani za nastanitev: Casamundo, Atraveo, E-domizil, Tripadvisor, Flipkey, Holidaylettings, CaseVacanza, Homeaway, Fewodirekt in številnim drugim.To je dokaz varnosi rezervacije in kakovosti.

  7. To Islands Travel, v skladu s hrvaškimi zakoni ima sklenjeno zavarovalno polico pri podjetju Allianz d.d., s katero krije eventualno nastalo škodo, ki lahko nastane za potnike ki uporabljajo storitve agencije. Krijejo škode do 300.000,00 HRK (cca 40.000,00 Evrov).

  8. To Islands Travel ponuja vsem svojim klientom paket potovalno-zdravstvenega zavarovanja ter zavarovanje od odpovedi potovanje v ime svojega partnerja Allianz d.d.

  9. To Islands Travel vsako leto beleži porast števila rezervacij objektov ki ih zastopa in vsako leto vse več gostov ki uporabljajo naše storitve.

Splošni pogoji poslovanja agencije To Islands Travel

V skladu s hrvaškimi zakoni ima Agencija sklenjeno zavarovalno polico pred odgovornostjo številka P13E-1022680937, P15 - 1020000331 z zavarovalniškim podjetjem Generali.

 

 

SPLOŠNI POGOJI REZERVACIJ NAMESTITEV

1. Splošne določbe
Ti splošni pogoji veljajo za vse fizične in pravne osebe (v nadaljevanju Potnik), ki se ob posredovanju To Islands Travel d.o.o. (v nadaljevanju Agencija) dogovorijo za določeno bivanje ali druge storitve, ki so predstavljene na internetnih straneh Agencije (www.hrvaska-apartmaji-hoteli.si) ali v drugim propagandnih materialih in straneh Agencije. Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe o potovanju (v nadaljnjem tekstu Voucher), s katerim Agencija potrdi, da je na ime in račun Potnika dogovorila določeno bivanje ali drugo storitev (v nadaljevanju Rezervacija ) s ponudnikom storitev (v nadaljevanju Najemodajalec). S sklenitvijo Rezervacije Potnik potrjuje, da je seznanjen s temi splošnimi pogoji in da jih bo v celoti upošteval. S sklenitvijo Rezervacije postane vse, kar je navedeno teh splošnih pogojih, pravna obveznost Potnika in Agencije. Agencija v tej zadevi nastopa v vlogi posrednika.

2. Ponudba Agencije
Agencija Potniku nudi namestitev in ostale storitve, ki so predstavljene na internetnih straneh Agencije. Z Najemodajalci Agencija podpiše posebno pogodbo o posredovanju, izpolni posebna vprašanja, ki se nanašajo na objekt in na vsako namestitveno enoto ter se z Najemodajalcem dogovori o ceni namestitvene enote. Najemodajalec se s svojim podpisom na vprašalnikih in pogodbi obvezuje, da so vsi podatki njegovem objektu in namestitvenih enotah resnični, je odgovoren za pravilnost in resničnost teh podatkov in Agencijo pooblašča, da lahko v njegovem imenu sklepa Rezervacije s Potniki. Namestitvene enote so opisane v skladu s kategorizacijo pristojne službe in v skladu z vprašalniki, ki jih izpolnjuje Najemodajalec. Najemodajalec jamči, da so vse fotografije, ki se nahajajo na internetnih straneh Agencije, avtentične.

3. Obveznosti Agencije
Obveznost Agencije je, da skrbi za izvajanje dogovorjene Rezervacije, v skladu z dobrimi običaji v turizmu. Agencija zagotavlja storitev v skladu z informacijami, ki so objavljene na dan potrditve Rezervacije s strani Potnika, razen v primeru višje sile. V primeru kakršnih koli nesoglasij med Potnikom in Najemodajalcem se Agencija obvezuje, da bo pomagala pri reševanju le-teh na način, da bosta obe strani zadovoljni.

4. Cena storitve
Cena za vsako namestitveno enoto je navedena v ceniku na dnu predstavitvene strani določenega objekta. Cena se nanaša na predstavljeno storitev (samo nočitev, nočitev z zajtrkom, polpenzion ali podobno) in predstavljeno opremo v namestitveni enoti. V ceno je všteto nadomestilo, ki ga Agenciji plača Potnik Agenciji za njene storitve. Ostale storitve, ki v ceniku niso navedene, se plačajo posebej. V kolikor uporaba klime v ceno ni vključena, je to posebej navedeno na straneh določenega objekta. Cene, ki so navedene na Agencijskih internetnih straneh, so dogovorjene na podlagi pogodbe z Najemodajalcem in z našimi partnerji ter niso nujno v skladu s cenami, ki so objavljene na cenikih v objektu, v katerem biva Potnik. Morebitna razlika v ceni ne more biti predmet reklamacije. Cene so navedene v EUR.
Agencija si pridržuje pravico do spremembe cen. Potnikom, ki so že vplačali akontacijo ali celotni znesek za Rezervacijo, Agencija jamči storitev po dogovorjenih cenah.

5. Turistična taksa
Turistično takso Potnik plača skupaj z vplačilom zadnjega zneska v dobro Rezervacije, ali Najemodajalcu ob prihodu v namestitveno enoto, ali Agenciji, v kolikor se je celotno vplačilo izvršilo preko Agencije. Pri objektih, pri katerih je turistična taksa že vključena v ceno, je to posebej navedeno. Turistična taksa najpogosteje znaša 7 kun za odraslo osebo (približno 0,95 EUR). Na nekaterih manj razvitih turističnih območjih na Hrvaškem pa je manjša. Ravno tako je manjša v predsezoni in posezoni. Otroci med 12 in 18 let plačajo 50 odstotkov tega zneska, medtem ko otroci do 12 let ne plačajo turistične takse. Agencija bo gosta posebej obvestila, da je turistično takso dolžan plačati preko Agencije. V kolikor to ni posebej sporočeno po e-mailu ali telefonu, bo gost turistično takso plačal v objektu v katerem biva.

6. Pravice in obveznosti Potnikov
Potnik sklene Rezervacijo v skladu z dogovorjenimi pogoji z Agencijo, kot so navedeni v Voucherju, ki je bilo izdano na njegovo ime. V kolikor želi Potnik spremeniti pogoje v Voucherju (večje število oseb kot je bilo navedeno pri dogovoru rezervacije, podaljšanje bivanja itd. ), mora kontaktirati Agencijo, ki se bo dogovorila o novi ceni in realizirala spremembo, v kolikor bo to mogoče. Potnik ima pravico koristiti celotno opremo določene namestitvene enote v skladu z dogovorjenimi cenami. V kolikor želi kakšne dodatne storitve, ki niso v dogovorjenih pogojih, se je potrebno o tem dogovoriti z Agencijo in Najemodajalcem. Ob prihodu v namestitveno enoto, mora biti le-ta čista in opremljena s čisto posteljnino, brisačami, in toaletnim papirjem. Posteljnina in brisače se menja na vsakih sedem dni. Najemodajalec je dolžen Gostom omogočiti neomejeno uporabo namestitvene enote. Potnik je dolžen upoštevati hišni red in spoštovati vse zakone Republike Hrvaške.

7. Proces od povpraševanja do Rezervacije in načini plačila
Agencija prejme povpraševanje Potnikov preko e-maila, telefona, pisno ali osebno v poslovnici Agencije, preveri razpoložljivost določene storitve in te informacije javi Potnikom. V kolikor Potnik izrazi željo, se v njegovem imenu sklene Rezervacija za določen termin in določeno storitev. S tem sta navedeni termin in storitev rezervirana na njegovo ime. Potnik po potrditvi Rezervacije prejme navodila za vplačilo akontacije, ki jo je potrebno vplačati v roku, ki mu ga sporoči Agencija. Po prejemu vplačila bo Potnik od Agencije prejel pisne dokumente o vplačilu, odvisno od izbranega načina plačila.

Način 1.
Potnik po sklenitvi Rezervacije plača 40% akontacije na račun agencije. 60% se plača 32 dni pred datumom začetka rezervacije (prijava). Po prejemu akontacije bo Potnik prejel potrdilo o plačilu in po plačilu preostalega denarja bon in račun.

Način 2.
Če je do datuma začetka rezervacije (prijave) manj kot 32 dni, se celoten znesek nakaže na račun Agencije. Po plačilu potnik prejme bon in račun.

Vse stroške nakazila denarja oziroma bančnih provizij bo poravnal Potnik.

8. Check in, check out (ura prihoda in ura odhoda iz namestitvene enote)
Potniki pridejo v rezervirano namestitveno enoto po 12,00 uri na prvi dan Rezervacije, odidejo pa do 10,00 zjutraj na zadnji dan Rezervacije, razen v primeru, da je bilo drugače dogovorjeno.
Potnik mora priti v rezervirano namestitveno enoto do polnoči na dan začetka Rezervacije ali obvestiti Agencijo o zamudi. V kolikor tega ne stori se bo smatralo, da je bila Rezervacija odpovedana in v skladu s tem se bo zaračunalo stroške odpovedi.

9. Pravica Agencije do sprememb in odpoved
V kolikor Agencija ugotovi morebitne probleme pri realizaciji vplačane Rezervacije, je o tem dolžna obvestiti Potnika in mu priporočiti nadomestno namestitev. V primeru, da je bilo nemogoče realizirati nadomestno namestitev se Agencija obvezuje, da bo vrnila vsa vplačana sredstva s strani Potnika na račun Agencije. V kolikor se, na dan samega začetka Rezervacije, zaradi težav, ki se jih ni dalo predvideti, in ki jih ni moč odpraviti, Rezervacija ne more realizirati, si bo Agencija prizadevala Potniku najti nadomestno namestitev iz ponudbe Agencije. V kolikor tudi to ni izvedljivo, si bo prizadevala pomagati Potniku pri iskanju alternativne namestitve, ki ni v ponudbi Agencije in vrnila vsa vplačana sredstva na račun Agencije.

10. Ugovori
V kolikor se pri prihodu v rezervirano namestitveno enoto ugotovijo določene pomanjkljivosti, je Potnik dolžen nemudoma kontaktirati Agencijo in sodelovati z Agencijo in Najemodajalcem v dobri veri, da se pomanjkljivosti odpravijo. V kolikor se pomanjkljivosti ne odpravijo in le-te ne ovirajo nadaljnjo uporabo Rezervacije, Potnik nima pravice do nadaljnjega ugovora. V kolikor pomanjkljivosti ne morejo biti odpravljene in vplivajo na kakovost Rezervacije, mora Potnik ob vrnitvi z dopusta in najkasneje v roku 7 dni od zaključka Rezervacije podati pisni ugovor in zahtevati sorazmerno odškodnino (e-mail: b2b@titravel.hr). Ugovoru je potrebno priložiti določena dokazila.
NOTICE
Pursuant to an article 6, item 3. of "Zakon o pružanju usluga u turizmu (Narodne Novine 130/17)",
it is possible to provide the tourist service user with a written complaint in the business premises,
at the address Ruđera Boškovića 7, 21000 Split,
via post to the address Ruđera Boškovića 7, 21000 Split,
by fax at 00385-21-494-820,
or by e-mail: b2b@titravel.hr.
We will respond to the written complaint within 15 days of receipt of the complaint.

11. Ostale določbe
Agencija se obvezuje, da bo varovala osebne podatke Potnika in jih bo uporabila le v namene Rezervacije. V kolikor bo Potnik dogovoril Rezervacijo v obdobju, ko poteka določena akcija, bo takrat Rezervacijo uporabil v skladu s pogoji te akcije. Posamezne akcije se ne seštevajo. Vse morebitne težave bosta Agencija in potnik reševala sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče bo morebitne spore reševalo pristojno sodišče v Splitu in Hrvaško pravo.

To Islands Travel d.o.o. 01.01.2007

Prosimo počakajte trenutek!